Svarta ögon och blodröda läppar. HALLOWEEN!

Hej :)

Idag har jag inte gjort så mycke.. Suttit vid datorn, sett teve funderat på när jag ska orka tvätta mitt över skititga hår? Snart kommer pappa hem och då ska vi laga en gooooopaj :) Och sen ska vi stääääda :(:( Men jag har redan städat mittrum sååååå det är ju ett plus!

Nu har mamma förhoppningsvis snart kommit sig till arlanda! då skulle hon ringa, för sen vet hon inte om hon kan för att det kanske är DYRT att ring :p Såja.. men snart kommer hon hem igen:) och då kanske hon har med sig en finfin klänning till id :) happy time :)

Nejmen nu måste jag gå och tvättamig innan pappa kommer hem och svimmar för att jag ser förSKRÄCKLIG ut :P HHAHA

 LOL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0