Svininfluensan? Eller så inte.

Hejsan på er.
Idag så var jag på skolan typ till efter lunch, då orkade jag inte mera, SJUK. Tragist kanske-.-
MEnmen.. när jag har skrivit klart här så ska jag äta sen ska jag sova sen ska jag krya på mig och fara på skolan imorgon, hoppas jag. Vi ha matte prov å allt bajs så ja,, hoppas at jag orkar med. å misstolka nu inte och tro att jag vill fara på skolan för att vi ha matteprov och jag tycker att det är roligt, nej då. Jag vill inte ligga efter. Men orkar jag inte så orkar jag inte. Den som leverfåse. Men Lotta saknade mig iaf inte på svenskan :)

Okej, nu vetjag inte vad jag ska skriva mera. så om jag stannar hemma imorgon så kommer jag iaf mest troligt uppdatera mer på bloggen :)

bara för att jag har tråkigt så få ni ställa fråger till mig, fast ingen kom å görare.... PPINNNNNSAAAAMT :)

pussåkram

kolla vad sjuk jag är <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0