syntethåroönskelista!

Njaaa, jag vet inte om jag vill ha dedär syntethåret.. Men en önskelista hade jag tänkt mej kunna kraffsa ihop snart!:D
Jag har redan börjat med att skriva upp lite snått och gott! Meen, jag kommer ändra den 1000000ggr innan jag är nöjd.

Imorgon åker mamma till London, hm SADFACE jag vill också ju!
Men det posetiva e att hon kanske skulle kunna vara lite snäll och köpa en fin klänning till moi :d HAPPFACE!

Och som ni säkert läste att Cassandra skrev så dammsugade jag upp min nyckel imorse.. MEN jag (ellermamma) fick iaf upp den från påsen :) Men Linnéa tyckte att det var roligt :D haha!

Så,.,. nu vet jag inte om jag hade så mycket mer att säga!

Fem myror är fler än fyra elefanter!

//Hultdinarrrrr´n

 

 

Nu ska jag fixa mammas naglar varesig hon vill eller inte (A)

 

så ser jag ut idag.


Kommentarer
Postat av: KusineenenenennenenenenenneLiiinenenea´´

Hahah, det var ju roligt. Det tyckte du också, innerst inne ;D Du är ju typ klantigare än mig och då är det katastrof. (a)

***

Glömde föresten 9ornas musikal, FAN. Dom har ju varit hos dig i hundra år snart!

2009-10-29 @ 00:46:27
URL: http://rentask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0