Under en himmel av glas...



Sådär ser det ut utan för mitt fönster, om man överdriver sina lögner lite bara.


Ja, lite kass upptadering bara liiite. Men vi skyller det på Ida bara för att jag skrev sista inlägget. Jag skyller inteee ifrån mig. Nä men nu ska vi vara snälla, för Ida is in looooovee! så jag förlåter henne nu.Hon lär nog inte förlåta mig för att jag skrev det där. det är ju kanske ett litet problem. Jag har typ lixom bah ett till litet problem. Jag tror att det snart är helg och det är bara tisdag! Hata MåndagtisdagonsdagOCHtorsdag. Men snart är det helg.Happytime. Då da matteprovet förstörde min dag för det gick liksom åt en vääääldigt vääääldigt möörk och hemsk skog i tjottahejta! nog om det. Nu skrattar vi och går ut och går litegranna. efter frysen är tom på kola såklart.

Thahatillatidoooo. . Imorgon kommer turkfejset hem. Det är bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0