"Världsliga saker bleknar bort, Men värmen från vänskapen ska alltid leva kvar"


Det fick jag i alla fall just veta i Tingelingfilmen! Vi får hoppas det stämmer.

Malå vann just hockeyn med 7-6. Love. seriepremiär dessutom. Det känns som jag snacka rätt mycket hockey.
Nu kan jag istället prata om hur paniiiiiiiik jag redan har för vad jag ska ha på mig på julfesten! 
Och att jag inte kommer klara av att spela hela innebandytuneringen och kunna stå upp sen på kvällen. 
Det löser sig nog på något vis tillslut tror jag. Fast det känns lite okul just nu. 

Nu är det lite oreda i min inkorg efter jag ställt om klockan. Det förvirrar mig så nu går jag och lägger mig. 
Jag har redan ätit upp en hel låda skumtomtar ( med hjälp) så nu kan jag inte ens trösta mig med det.


Äh vi hörs och ses, klänningsjakt nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0