w a t e r m e l o n & s u n r i s e



Melvin är fjortiiisbooii. Och springer runt med shutters som han inte ser mycket alls i så han sprang in i dörrkarmen. Yeeeey!

Så kan det gå i det blå. Inte mycket att säga annars, det är ju lov nu! Happytime!

Idag har jag annars skrapat ner min nyckel i "mat tunnan"
 Hej då med den. Eh vi kommenterar inte ens hur bra man är när man gör sånt. Bra!Åsså komme Isabelle. Det va najsurprise på burger king, för det har dom i stockholm. Hon pratar fult nu men det lever vi med. Sen såg vi lite Troja igen & hade lite fysikprov. Det hoppas jag gick lika bra som jag tror, hoppas och ber för. Sen ska Högge sluta .. Sadfaces!.. så Emelie var snäll och köpte tårta som vi delade i 16 hela bitar och mumsade i oss. Sen drog vi och killarna blev aaarg i ögat.


Och nu ska jag packa upp H&M paketet. Gladface! jag äger i svengelska.


det blir så långt om jag laddar upp en till bild så ni får bara veta att jag heter Cassandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0