Youtubenördar!


snyggast.se så puss
Hej bloggen :)

jaapp vi har fredagsmyyys i soffan med youtube och dess vänner. Vi typ eh har inte gjort mycket förutom att skratta ihjäl oss till middagen och klagat lite allmänt på alla ;) Jag skulle berätta om när Pontus hoppa upp på dörren och föll ner rakt ner sen. men det är omöjligt att skriva så att någon skulle fatta hur fuuuuuuuuuuult det va! jag avled och återuppstod för Ida ska sova sött på mitt gooolv typ kanske, borde kanske göra något åt garderoben som ligger utslängd lite här och var i mitt rum. kyss din mamma god natt nu. ( om du är under 8 år) annars får ni vara vaken så länge ni vill. men glöm inte att andas gulleeplött. Innebandy tomorrow. yeeeeah. jag mår bra jag veeeet. portello for life ;*

Ida hälsar att ni ska inne för det är vaaaaaaaaaaaaaaaaaarmt ute och hon har gasat ner hela norrland snart går det där skit larmeeeet.

Ida says:linnéaärensnorre :]

nu säger jag godnatt fast vi nog inte ska sova nu, meeen man vet ju inte ;) :*



puss <3<33<3<3

//kladdkaka och prinsesstårta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0