Ä l s k a M E R !



Kom just hem från kosmos. där det inte hände mycket! Män som hatar kvinnor visades på tv:n å ingen kunde läsa lappen på dörren. synd. Och malås egna turk gillar att följa efter oss.. och jag får inte gå hem själv även om jag lärde mig å sparkas superhårt på taekwondon idag. det var skitkul! synd bara att Malå är efterblivet. plus att jag redan har träningvärk i röven. jag vill inte tänka på imorgon. jag har redan visat Bianca å Johan hur snyggt jag kommer gå. stackars känsliga skolelever! inte vacker syn på en fredag dom kom å drömma mardrömmar hela helgen. Glöm det och titta på våra fina muffins istället, :)


nu hann ju bianca äta upp halva sin men det dug,


RÖKNING DÖDAR. haha haha haha. stackars tant.


// Cassandra N

Kommentarer
Postat av: johan

hahah.., hon hade typ yber mens! haha ;)

2009-09-12 @ 12:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0