Cause you make me smile.!



Ida är min kladdkaka & alla blir glad av kladdkaka! :) det blir typ som när jag hittade maskrosen på bilden vid lasarettets cementvägg i lycksele. jag var helt överlycklig över "första" maskrosen på våren och plocka den direkt. Men pappa tyckte det var onödigt att ta hem ogräset. Sen fick han blomman & jag tror faktiskt han blev glad i smyg. inte för att något av det sista har något med Ida att göra men hon lyser upp min dag!


ikväll har jag varit med Bianca som alltid får mig att le.♥ vi prata om allt möjligt skit medans vi såg på bandyn. det ser så kul ut & jag är inte bara lite avundsjuk! å jag fick en hel del värdigt att tänka vidare på. tack! Nu ska jag lägga mig och läsa Så länge vi båda andas. det känns hemskt, jag läser så långsamt jag bara kan för jag vill inte att det ska ta slut. men samtidigt är den så jädra bra att man bara måste läsa mer å mer. sisita boken snart utläst det kommer inget mer sen. nu har jag bara alla filmer att se fram emot. Och jag är inte bara lite avundsjuk på Isabelle som ska se sverige premiären på New Moon! skit på dej :*





   <- ♥

// Cassandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0