Då visst vi.

Hej alla läsare!
omnånläser...

Idag så har jag inte gjort så mycke,, jag ser framemot en låååång helg! ska bli riktigt skönt! Våran nya bildlärare... Njaaaaa, vetinte, inte kul typ. hejdå.

Sen så ska jag väl dra mig till mitt lilla ungdomsmöte, jodå,, det finns grupper för ungdommar i lilla rentjärn också! Idag ska vi lära oss hur man spritar händerna ;) haha, så vi inte smittar ner halva jorden med svininfluesan när vi ska peta i folkets kakor på söndag.

Jag är som vanligt sämst på att blogga! Tummen NER!

Nån som har en idé på vilken färg jag ska färga mitt underhår på onsdag? jag är lite tom på ideer.


PussochKram/Idaaaaa

bara för att de va den första bilden.








Loveismydrugismymedicin.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0