April, April din dumma sill... eller September?


Bild: google


 Bara för att Ida fick sluta tidigare och hela hennes svengelsktalande klass. så fick jag plågas på spanskan. Nu hade jag och Linda ganska roligt ialla fall men shutit! Jag är speeed. ingen behöv veta why dily di dudee. inge fatta min ord eller meningar eller vad man nu kalla skiten. Måndagar suger rumpa egentligen tekniskt sett men jag ser på vääärlden med posetiva ögon idag. Jag ska bli lärare eller poet. jag är så bra på att UTRYCKAA! mina kÄÄnslOOr. just idag ialla fall. Take your life, take your life with cocain. nä men det snöa idag. Happyfaces i  min pytte (panna) klass. Snö gillas.

Kooosmooos ikväll med Bianca, nog för vi bor&lever i sporthallen senare men det börja ju töööööp sju. eller?
Jag har smutsigt hår. intresseklubben anteckna, du vet?

jag ska nog inte läsa det här senare, jag lär fatta lika mycket som vilken annan person med hörselproblem. så men nu har jag lura er att läsa. VA? VA? Veam? VEAM?.... NOOOOOO! Klick samtalet bröts.  HAHAH!

// LOVERS TO FRIENDS *

Cassandra. N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0