:]

FÖRLÅT!
Nu blir jag riktigt ledsen, nu MÅSTE jag skärpa mig! Ifall jag ska ha bloggsemester måste jag söka tillstånd hon viseverkställande blablabla: Cassandra Norrman.
Men det blev en hastig resa till månen, nej där skoja jag lite... :D

men nu vetni, nu är jag tillbaka, som den lilla rackarunge jag är. Idag har jag halvt slitit av mej håret för att jag inte fatta ett piss på skolan!
Så tillslut så gav jag upp och chansade lite mellan frågorna... (?) smartast.se..............NOT


Sen så var jag med Cassandra, vi snackade stripptease och pusspåkinden, kuul :) haha

Just nu står min syster och sprutar multivitamin juice på mig,... Jag kommer ge igen som en gammal getost som aldrig fick bli uppäten. Men nog om det...Clara limmar ju även fast burkar i bänklocket. Men duvet t.o.m birgitta burman skrtattade och se:

-Vi vill inte att du limmar i bänken Clara.

Haha... sen ville hon inte erkänna att hon hade gjort det (a)

 Men nu ska jag gå och ge igen på min stackars lilla syster som vill smaka på andra bullar.... eller, nu var det ju gammal getost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0