Face down, eyes up.

          
 Kvalité


Eller något annat som likna gina tricot. Men saften och kakan har kvalité gånger mycket. Dom hade biptest på skolan idag, ingen dog så jag tror det gick bra. idag är det happybirthday på min lillabroder påriktigt. Han blev typ sur när han fick paket. normalt?  Jag ska iallafall kanske möjligtvis vara med Emma. Vi får se. Jodå. eh Min hjärna åkte just på semester så jag tror inte jag kan skriva mer. Hjääälp det står still påriktigt! Men jag kan ju ialla fall berätta att jag blev sadface för helt plötsligt fick jag väldigt god lust att springa det där bajsteste men jag fick inte ens. men det var nog vettigt iallafall. finurligt. Jag vill inte ha två dagar kvar. inte för att det har ringt någopn och sagt att jag har två dagar kvar att leva. utan jag menar skoldagar. Akutpaaniiik! undra varför?

nu ska jag roa mig med att ladda ner lite virus till min fina dator & spotify. tack & godnatt

 

//Cassandra N.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0