For breaking her heart..



idag sovde vi ett tag å gick upp och åt lunch innan melvin försökte impa på Emma och lekte clown med västa stunten. asså hoppa från min säng ner på madrassen ;) Emma blev ju helt till sig asså. det är inte många som vågar sånt! Sen kände vi lukten av tårta & gjorde oss i ordning för att ta oss så snabbt som möjligt ner till deras kök. men Melvin gjorde fortfarande allt för att Emma skulle be honom att dela resten av hans liv med henne så vi var tvugna att titta på lite kullerbyttor på studsmattan. Sen grät han en skvätt ner Emma vände honom ryggen för tårtan men man kan inte tvinga folk till äktenskap... Efter vi klämt i oss första kalasfikat blev vi hämtad av min mamma för att åka till nästa kalas med tårta.Där vi ägde alla på pingis men jag vill inte skryta. sen hittade jag värsta coola skrivmaskinen som jag gatt prova! det va kuuuligt. sen va vi på värsta pysselhumöret så vi gatt fara hem och leka med potatisar å färg. Och nu hoppas jag att ungnen ringer å säger att vi kan ta ut maten för min mage känns lite tom.


Kyss grankotten! ♥

// Cassandra N.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0