Glöm dina bekymmer, imorgon kommer andra!

Halloj!
Nu har jag varit sådar kass igen... Dålig upptadering! :( Men i helgen har det varit fullt upp, har faktiskt dragit in lite pengar till Rentjärns stackars ungdomar ;) Nej nu ska vi inte grina här.

Jag kom nyss in. Det är svinkallt ute! Så jag valde att lämna mina små barn som jag sköter om idag ;) snart lär dom väl komma och säga att jag ska komma och vara med dom.Ni kan ju typ gissa vilka det är. ;) ;)
Haha, va tråkig jag är.

Menmen.. Imorn ska jag inte göra så mke tror jag, typ chilla och tänka på vilken färg jag ska göra mitt stackars korta hår som jag vill att det ska bli låååååååångt! som Cassandras typ nästan.Jag kan ju också då passa på att berätta att den fina tjejen gör mig hel♥


Asså jag måste typ ha nå fel. Varje gång jag ska klippa mig eller färga håret, så drömmer jag om det typ nåra dar innan. Och inatt så drömde jag att jag skulle färga håret, som jag ska göra på onsdag då. Fast när jag kom till frisören så klippte hon bort allt mitt hår! Det var typ en centimeter där bak, asså så det stog rakt ut, typ som igelkotte ;) Åsså sen vare min vanliga längd där fram, Det var typ snyggt, men som sagt så vill jag ha tillbaka mitt långa hår igen. Och sen så när frisören frågade om jag va nöjd sa jag ju JA, skit snyggt, åsså sen vakna jag, och då va ja tvungen å känna så jag hade kvar mitt hår :] Åsså vart jag trött igen och somna ;D


Kul?




Bakaenkaka.

//Kladdkaka

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0