haaappppy new yeear, or nooooot :)

Hej på er allesammans :)
nu så har jag varit duktig och skrivit en novell till en tävling så min skola kan få vinna finfina björnborg kläder :):) det skulle inte vara så pjååkigt. mamma trode att vi skulle få kalsonger?..... uppdaterad mamma jag har? :] men hon är ändå världens bästa mamma♥

idag har jag inte gjort så mycket, varit på skolan och skrattat lite ooch varit glad för att jag och Cassandra sitter bredvid varandra?!! :o:o:o:oo:o: :d:d:d:dd:D:D::D:D:D:D:D helt sjukt ändå, vi är typ inte tysta en sekund då vi är med varandra,,, :$
Stackars pontus blev ensam, fäll en tår.

nu så ska jag fortsätta och vaarA duuuuktig , genom att städa mitt rum så att min mamma blir glad :(:):):):):):):):):):)):):):):

kysstallbenetsomintefinns.

//kladdkakatyp.

kolla räääääserrrrrr, länge sedan<3
då jag var me bästaste bianca <3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0