Head's up feet's down.

Med B&J i magen som tröst. perfekt frukost al a Cassandra! Ja medans Malås halva befolkning for till skellhell tha town så blev min mama sjuuk, så jag for inte. Istället städar jag huset mitt rum inräknat bakar och är allmänt gullig å snäll så hon blir lite glad nu medans hon kämpar för att överleva svinbakterierna som anfaller med svärd och andra läskiga saker. Nu har hon ju inte svininfluensa hoppas jag. Men dom kommer kanske senare när blodbakterierna har käkat upp hennes imunförsvar. Jag får hoppas dom drunknar i regnet innan dom hinner sparka in dörren.

Igår ösregnade det ju då så jag fjolla ur & hyrde ingen film. fjolla är mitt nya favoritord! men i alla fall så ville jag leka teknisk ett tag så jag gick ut och hämtade den där makapären som gör att man kan se på tv. och kopplade in alla kablar jätte snabbt och duktigt. men det ville som inte fungera. tillslut gav jag upp min tekniskakarriär och gick till tv:n som faktiskt fungerade. men där satt det en lillebror och sa att han absolut skulle måsta se fotbollsmatchen som han ändå tyckte sög. Varför!? ser man något man ändå tycker är dåligt? så jag gick och deppade framför tv:n som bara stod och lyste blått. men då tog mamma sig en titt bakom tv:n och kom fram till att det var två olika scartkablar. alltså en satt i tv:n och en satt i mackapären men dom var inte ihopkopplade. smaaaart! så efter jag skrattat i en kvart åt mig själv. så fick jag se
brokeback mountain den dög fin fint åt mig. sen drabbades jag av akut svininfluensa och ingen brydde sig speciellt mycket men jag fick alvedon och dräggla på kudden medans jag sov. det är sånt svingrisar gör.

//

nu ska jag inte störa er mer.
Älska MER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0