I d o l 2 0 0 9 b y Frasses!

 

Haha- sitter eller snarare ligger och ser på idol nu. Lite komiskt var det. jag dog typ när jag kände igen en kille där från Lycksele haha. Han brukar ju laga mat åt mig varannan vecka minst, mina älskade pomfrites meny med 2 smältost! jag va ju där inne på frasses i Lycksele när idol var där och filma han. då höll jag typ på att spricka av nyfikenhet. men nu lixom fatta jag efter några månader sådär. coolit :) han va ju rätt duktig oxå. härligt. det är inte sånt som man tror när dom står därbakom disken i frityros och frågar vad man vill ha.  Jag är speed inte mitt fel..


Nu ska jag lyssna klart på alla duktiga och peta i mitt nya korta hår känns det som.#



drick fanta från frasses! 

Cassandra.


Kommentarer
Postat av: Bävhl

Det ska varaPEPSI MAX från frasses! Sååå bra när man mår lite illa efter en helkväll :P

2009-11-26 @ 07:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0