When it feels like you dying, just keep breathing.






Jimmy Choo for H&M


Ja tack! Den 14 november kommer skorna och resten av kollektionen ut. Och jag vill ha dom! Fast dom är inte värd att trängas för med 100 andra personer som vill ha precis samma sak så jag ska bara fortsätta att drömma lite. eller egentligen så är dom värd det. Dom är rätt perfekta om man frågar mig. fast jag kommer få panik å bli sur när dom ändå tar slut innan jag hann plocka ett par. Men fina är dom.. jag känner mig lite negativ här men ändå. Jag gillar skor. 


Ikväll ska jag knarka godis & CSI my love. för mamma ska på "kalasfest" med glitter&glamour tema. Nu ska jag vänta på pizzorna och sluta nörda dator vilket jag gjort typ sen jag vaknade idag. det var inte tänkt men så blev det. potatisdeg.



Drick Mjölk!



//Cassandra N.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0