Ingen dator i helgen.

Hej :)
Nu har jag en andledning till varför jag inte har bloggat. jag har inte suttit vid datorn, jag var i stan igår och idag så har jag grävt potatis med Linnéa, + att vi kleta jord i ansiktet på varann, Erik tyckte att jag var itne var renast :]
han sa:
-Men asså ida, du är inteeee renast?
Haha, de4t var lite kuuuul :)
Åsså sen så hoppade vi på en planka som man typ flög åt tjotta det var också roligt ::D

Aja,, som sagt, igår var vi i skellefte. jag köpte massa saker:
-T-shirt
-Tre linnen, rött, svart och grått.
-två par jeans ett par lila och ett par svarta
-svart kofta
Det blev lite nytt i garderoben, känns skönt att ha nå par jeans som iaf når längre än knäna..

Men nu ska jag gå och knarka halstabletter för min hals är som en spikmatta idag.

pussochkram!


Jag har iaf inte fått 24 sms av Cassandra än, så så arg kan hom inte vara(A)

 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0