L e d i g h e t s a n s ö k a n, t a c k!



Ida verkar ha tagit semester utan att lämna in en ledighetsansökan, helt otroligt! jag ska ringa och skälla ut henne, då kan jag ju samtidigt be henne snällt med huvudet på sne att komma till storstaan Malå ikväll. jag erkänner att jag ljög lite här i meningen innan. en dag kommer Malå bli utplånat pga att alla som går ut 9:an flyttar till en stad och aldrig kommer tillbaka. tragist . men jag klandrar dom inte.

  Det luktar mat här, och min mage kurrar mer och mer för varje gång jag andas in det ljuvliga doften av maat. jag gillar mat det är bra säger mamma :) fast skolans mat gillar jag inte, det säger mamma är mindre bra. men jag gillar mackorna på kosmos det tycker jag är bra. så två sånna och en bulle har jag hunnit med idag. åsså hade min snälla mamma bokat massage åt mig. det va mys.



äska MER!
It's still counting... - Volbeat

// C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0