Let me just walk away when I've got nothing more to say..



Nu är det äntligen fredag igen! det händer nog inte så mycket för mig ikväll. Men det är skönt det med, jag måste nog städa lite så Emma inte dör i morgon natt av att ha dragit in för mycket damm i lungorna. det skulle ju inte vara så lyckat. Jag Emma å Ida fick sluta 30 minuter tidigare idag efter vi hade gjort Biologiprovet, så vi gick och tjocka i oss en kladdkaka i mammas fikarum. Och när Emma var tvungen fara lekte vi vidare med volymtången det slutade med att Ida fick supervolym medans vi gatt blöta halva mitt hår för vi tänkte efter vi hade volymat! det var smart! men kul hade vi. Nu ska jag leka superhyper städtant med hästsvans och trötta ögon sucka 10 ggr per tio minuter och städa. första sucken avklarad. sen blir jag nog fast framför Idol 2009 med någon konstigtyp kanskee.



JUST SMILE & KEEP YOUR HEAD HIGH GORGEOUS!




// Cassandra N. ↑♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0