Listeeen, to the song here in my heaaart...

Tjabaa :)

Här sitter jag i min ensamhet och typ ser på rolige saker på youtube. Det är typ mitt liv :) Jag har nyss varit ute och tagit lite höst bilder! MEn efter som att jag har världens sämsta kamera så blev bilderna skitfula. MEnmen...

Idag har det varit en ganske chill dag, vi hade
-bild
-idrott
-bild
sen fick vi sluta :)

Då for jag och Cassandra till klipptill och fääärgade mitt hår :):) så nu ar jag snygg iaf i håret- och det är bra för att vi ha skolfoto imorrn, bra att man ser ut som nått på nått ställe iaf.

Nu ska jag bara vänta på att pappa kommer hem så jag kan sno hans kamera och ta bilder med den ist :):):):)!

Meeen nu ska jag hitta på nått värdare att göra .

 

 

Rädda världen:*

//Kladdkaka

 

 jag vill ha dej nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0