Mormorssaaaaft o j d å..


Ego Ego You, du är fuul ^


Men jag gillar mormorsaft, så det dricker vi i Nasse glaas. Power to the tv! Nä men idag va ju jag också på skolan ovanligheternas gud talar. för nä. jag är alltid på skolan för den är så fantastisk & helt helt undeeerbaar. det kan ju vara det. inte för det har hänt under min livstid men ändå gulleplutt. Imorgon ska Johan åka flax flax flygplan så jag gatt säga godnatt & missa Nyhamn. Men han hade inte arnebajskorvsögablicken. Happytime.

Bara för att alla andra ska ha bip test så skiter jag i det och spyr i klassrummet istället. Nä men jag är ful så jag får inte vara med. jag ska yoga sönder fönstret istället. puss bääbiiiis!


// Cassandra var mitt naaaaamn ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0