O F A L L T H E L O N L E Y M Ä N N I S K O R I W A N N A B E L O V E D B Y Y O U < 3

Samma rubrik två ggr^^ Dålig fantasi?
svar:JA

Hej :)
Idag har jag (som alla andra dar förutom lörda, sönda vanligt vis) varit på skolan!
vi hade
-Matte
- Idrott
- Språkval
-NO
LUNCH
-elevens val
-Svenska

åsså lite raster här och där :)
Ganska rolig dag idag också! :) Det är ju lite bra iaf :) annars hade mitt liv varit ihop torkat, och då hade jag varit ihop torkad och då skulle jag inte finnas. Tack och god natt. Eller så inte.

Nu så ska jag oroa mig för beep-testet imorgon, jag kommer aldrig mer kunna gå. Tack farmor, <3
jag mena inte min farmor för det är inte hennes fel ♥

Jodåå.. Jag äger på vollyboll, enligt mig iaf, jag sköt bara lite snett :) men det var roligt iallafall:]

 

 

godnattGÖRAN

//kladdkaka möjligtvis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0