O F A L L T H E L O N L E Y M Ä N N I S K O R I W A N N A B E L O V E D B Y Y O U < 3

♥Hej :)
Jag sitter här och lyssnar på musik och tänker på en människa som jag saknar.. Aja. kul å veta.
Imorron ska vi på kräftskiva, fast jag ska bara äta där och sen ska jag och Clara fara till Linnéa :D då blire säkert å hitta på nå roligt! sällan jag och Linnéa inte gasaaaa ^^ ;)

Jaja.. men ikv ska jag typ fortsätta på min novell och göra min svenska läxa tror jag:) åsså skaja se idol! :):) å äta godiiis :] haaaha ochblitjockareee

Idag så vare roligt på skolan:] fast det var ju bara för att jagoch Cassandra har bäääästaste humorn EVER! :D :D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D fast det är egentligen Williams fel att vi skratta på lektionerne ;)

Men men nu ska jag vänta på atyt mamma och pappa och syster kommer hom så att det blir middag (pizza:D)

LOCKILOCKI:):) jag sägeer lokiloki men det är låcki låcki (?) vad snacka jag om?!

Men en sak till, Cassandra är i fjällen i helgen, så jag vet inte om hon kommer uppdatera så mke, mest troligt inte. men jag kommer försöka att skriva lite :)

 

Gemigkillenjagvillha. ♥

aja, ni få nån bild (:
men det funkade inte.... SOM VANLIIIGT DAMP.

 

 

Kyssstenenellerstick.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sorry, men den här bloggen suger ...

2009-09-26 @ 00:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0