Only by the night.

Bild: från google.


 Det är egentligen ganska konstigt med drömmar. jag drömmer nästan aldrig, det är ganska skönt men ibland blir det lite tråkigt det också när man får höra om vad alla andra har drömt typ att dom badat i sockervadd. Det låter ganska härligt, faktiskt bara få drömma om såna udda saker som man vet aldrig kommer hända. Men ibland när jag väl drömmer drömmer jag bara mardrömmar, det är så hemskt.  jag drömmer bara om personer jag tycker om också vilket gör det ännu hemskare. det krälar ut insekter ur ögonen och munnen och folk dör kors och tvärs. Och när man vaknar är man helt akutpanik innan man inser att det bara var en dröm. Och vissa gånger vet man bara att det var så hemskt men man minns inte varför eller vad som hände överhuvudtaget. Men när man drömmer samma dröm flera gånger under samma natt. Blir det läskigt...

Men drömmarna kan inte försöka berätta något för en, något viktigt... eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0