r o s a p r i n s e s s m u f f i n s

 

haha. jag och Bianca var jätte snälla med Helena idag, våran bildlärare som ska sluta.. hon fick bullar. jag tror hon blev glad :)

Johan får låtsas att han e cool medans jag äter :

haha, jag är alltid cool inte ocool som Cassandra, fast jag vet inte vad jag ska skriva. Jag kan skria att Ida och Cassandra  har JÄTTE JÄTTE dåligt humor! moohahahahah! :) Jag är snäll, nä men nu ska vi inte vara dum så då kan vi säga att melvin är jätte busig och att vi har hockey träning imorgon och då tycker ju alla att hockey är roligt, visst. Nu ska jag inte skriva mer för att jag är så bra på de, hejdå kram och puss :D

melvin tycker johan är oförskämd, han ville inte följa å bajsa! helt otroligt! men nu har han glömt det och berättar i stället om madagaskar två. eller madagakar som han säger. det låter ungefär såhär:


M- såhäl gö dom he upp händelna i luften Boris så blir de mycke kuligale! åsså håller han upp händerna i luften och gapskrattar efteråt.


Det är normalt!

se madagaaka två tycker Melvin ;)

// Cassandra N


Kommentarer
Postat av: Kasper

Vi köpte då en tårta till henne ;)

2009-09-12 @ 11:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0