R Ö V D U N K MED K A N E L.?

Bara för att morfar inte hade några värdigare bilder ^

Elliot låtsas att han är stark när han inte är det. det är nog därför han inte kan hålla ögonen öppna. skulle jag tro.
Stackars pojke. Ganska stora fötter för sån liten människa typ 1 strl mindre än jag och jag är typ dubbelt så lång, även när han har skridskor. Jag tror jag snart ska sätta mig på räser cykeln med motor och lustgas. heter det så? I alla fall den går supersnabbt. Nu har jag ju lixom fått lunchen jag kom hit för. jag är en fattig tiggare som inte fick fattiga riddare idag. men köttbullar och potatis med massa såååås. mums. och morötter med massa socker, jag kan inte ens äta morötter utan att vara onyttig. Haha!

Nä jag ska hem och nörda spotify nu. för jag är en nörd. Sen ska jag skicka 42, prick 42 sms till Ida å klaga på att hon fortfarande inte har lämnat in en ledighetsansökan snart har hennes tio dagar tagit slut! precis som i skolan. sen ska jag försöka göra en grej som är hemlig för Ida. för hon har inte fått sin födelsedagspressent än. jag är en bra kompis. det var ju bara sisådär 7 månader sen hon fyllde år. varsegod.!


Använd flytväst när du badar!

älska
MER!♥

// Cassandra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0