Stjärnorna faller för dig.




Brandy&Herr Morris. på disney chanel precis nu. för den som ville veta alltså. Idag säljer Ida kakor till folket för sitt Rentjärn. applåder till henne nu. hoppas hon spritat händerna ordentligt annars måste dom säga: köp en kaka och få svininfluensa på köpet. Jag skulle inte köpa så många då. Men det var ju jag. Jag tycker alla ska fara dit & bli tjocka. hon sa att det fanns kladdkaka! och jag skulle fara dit om det inte regnade varannan kvart. det är just därför jag ligger här och är onödig oxå. Men nu ska jag typ dra ur USB-kabeln till mobilen som är deprimerad så jag kan ta emot sms & typ göra något av den här dagen för engång skull.


Free fall into nothing...

// Cassandra N. se

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0