The world's going to an end..

Just det, det var det jag ville berätta i förra inlägget som jag skrev innan jag åt middag & fick magsår efter jag åt upp all sås som tillagats i detta hus idag och imorgon. åh jag ska tigga kinamat imorgon. aja det var alldeles göttit å lagom starkt precis som i Göteborg. Men det jag skulle berätta va då att medans jorden faller i sär bit för bit, så kommer alltid min lilla lillebror hålla mig i fingret och fråga varför det rinner ur ögat. även när han är 25 och jag är 35 så kommer vi sitta på gräset hand i hand. puss Lillebror. ( jag gillar min andra lillebror oxå.) bara så ni inte tror att jag typ att jag tycker han e dum å ful och irrriterande. för det det gör jag ibland&oftast men That's life. han kommer förstå en dag.
tugga tugga tuggummi.

Nu ska jag vänta på en rumpa å tvinga han att följa mig å hyra en film. jag tror han gillar den iden, speciellt när det regnar som om änglarna vill att vi ska ha en pool :med poolparty, det hade varit najs men min pappa säger det är onödigt att bygga pool på tomten bredvid med tak för att Malås bortglömda barn ska ha något att göra. Han har inte fattat att man skulle bli rik!  synd nog för han.

Kyss grankotten på tallen till höger om björken med gula löv.

//C 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0