Who I am, who I'm not & who I want to be



Överexponering är min style lixom. min snorfyllda hjärna känns faktiskt bättre idag. halva kvar nu bara, dessutom har jag ju levt på maaat & skratt det är bra! jag tror jag ska ringa Bianca som är väldigt söt (bara så alla vet.). och se om vi skulle baka muffins och buuusa. bara lite. fast våran buskompis är med en annan kompis. svikare. idag har jag varit duktig och laddat ner spotify på min dator oxå fast det är inte speciellt vacker för ljudet lixom skär. undra varför...! jag måste fixa högtalare så man hör något. med det här får duga så länge.

haha jag och Ida lyssna på asny musiik idag. dom va jätte bra. Discooo!  från 1800-talet ;*

jag är rädd för våran tv! den har typ ett eget liv. när man har stängt av den. helt på "knappen" som inte är en knapp men det får den leva med. startar den sig själv efter ett tag och sen släcks den nästan direkt. det är bara jag som har märkt det också. jag kanske bara inbillar mig, fast det tror jag inte. det händer typ hela tiden. på nätterna åsså. skuumt. den har nog blivit invarderad av utomjordingar som exprimenterar för att kunna ta över världen.! precis som i mormor&morfars lampa. :)

// Cassandra Norrman

Mögel är en svamp!


Kommentarer
Postat av: johan :)

ofta jag skvikte er?

2009-09-08 @ 21:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0