Why so seriös?

Hej:)!
hur är det med er nu för tiden då? det känns som att det var ett tag sedan jag wrote här..
men iallafall så ska jag verkligen försöka bättra mig, (känns som att jag har sagt det förr?)

Idag har jag  inte gjort så mycker, sovit, vaknat, ätit, ruttna, ätit igen, oh sen så sitter jag här.. snart så måste jag väl sita mig till mitt städade? rum..
ser ut som att nån har släppt ner en bomb där inne, och det är trots allt bara en vecka sedan jag städade där inne.. OVANLIGT ATT DET BLIR SÅÅå?????? 
men kul för er och veta? :) skulleintetrode.

Pappa drog till malå utan att bjuda med mig? :O Så jag missade värsta chansen att fara till malå ch va med typ nån liten söt sak som jag kanske tycker om? eller som jag defenitift tycker om :) ofta an vill vara med nån som man inte gillar? :] haha, nenu ska vi inte vara elaka här (A) Fast jag är ganska bra på de ;O

I helgen så har jag ju vart i stugan, ganska naaajs, fast nu kommer det dröjja till påsk innan vi far dit igen :( :( ledsenmin.
jag gillar mitt släppträsk<3
men iaf... matte skärde typ av min arm igår, med en kniv som han hade slipat ner, så den var inte vass men iaf.. jag blev ju rädd :O hihih :]


Nu tänkte jag leka lite reklam gubbe också!
på söndag, den 20 september. (nu på söndag ) så är det marknad i Rentjärn, och nu tänkte jag tycka att ni skulle dra er hit :)

Sen så var det väl inte så mycke mer jag ville få sagt, hoppas att ni har det bra där borta :)

Ni kan få nåra bilder(A)
eller så kundr ni inte för den här datorn är inte min vän.

Godnatt, felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0