a v s k r i v n i n g

ja orka int.

Allt som jag gör blir bara fel, får bara höra hur extremt dum och dålig jag är. Vem bryr sej om det är på skoj?
Nu kommer alla sitta där och tycka att ja sitter och tycker synd om mej själv, men nej! 
det enda ja vill, är att alla slutar klaga på mej, ni behöver inte slå mig hårt om ja gör nått LITET fel.Ni behöver inte slå mej över huvudtaget..(!)Ska man måsta må dåligt för att ni ska ha kul? Om ni mår dåligt så finns det andra sätt att må bättre än att trycka ner på andra! 

jag vill ha vaänskap, kärlek och kramar.

-hultdinar´N-





tänkommankundepassainnånstans..  


Kommentarer
Postat av: » FOTORUM

sv. TACKTACK! (L)

2010-04-14 @ 21:04:30
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0