DON'T CARE WHAT I LOSE .

Fjällen då, Idag har jag lyckats hålla andan halva svenskan, skrivit prov & ätit inte bara en utan två humburgare! En till lunch & en till middag, variation ni vet?

Sen börjar jag bli irriterad på riktigt nu, så irriterad att jag vet att jag snart kommer svika mitt tålamod & samvete. Spräcka mina lungor samtidigt svika löftet till mig själv om att inte gråta på befolkade platser påriktigt & skita i vad jag förlorar. Innerst inne är man nog riktigt jä*la ego. allt ska vara bäst för en själv, hur mycket man än kämpar för att dölja det, vi är väl trots allt djur?

Det var bara det :)


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

Ursäkta för sent svar, har ju haft en lite bloggpaus & har precis åter kommit till bloggandet



tackar så jättemycekt :) kram

2010-04-22 @ 17:56:20
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0