E V E R A F T E R .



Hej, slapp riva morötter jag är stolt, Jag borde kanske packa & det skulle jag om jag hade något att packa. Allt för att slippa göra något åt mitt rum som spårat totalt. Min lillebror är tansvestit vilket resulterar i att han är och drar ut kläder ur min garderob som han sedan dumpar av innan för dörren. Nu ska jag inte skylla allt på han, men ni vet?
Fast jag har en idé en superkanonawesome idé, sån som man skulle vinna en oscar för. Det enda som skulle behövas var en stor, alltså enorm garderob med skjutdörrar. Något att slänga sånt man använt en dag i veckan och sedan blivit för lat för att hänga in på. Och sen var det fixat! Då var det ju  bara slänga in rena men redan använda kläder där, dra igen dörrarna och sen såg ingen skiten. (Den alldelens underbara skiten) Sen när man fick lust kunde man ju gräva runt där och bli lycklig av att hitta något man haft borta en längre tid.
Kanon! En sån vill jag ha.

Nu blir Ida imponerad av mitt vackra ordförråd. In Ya Face Fin!

Nu ska jag drömma om en oscarsvinnande garderob medan jag gör något åt dom tre klädhögarna & lyssna på mys musik. Spotify livet ut.
Åt thai idag förresten, rekomenderas verkligen. Bakom Patriks pappas jobb.

Norrman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0