LAGOMT MYSIGT .


Skrattatyst&njut i din ensamhet.
Mina händer är fulla av typ soleksem. Det är lagomt gulligt, kliar inte det minsta. Nej nej. Gaaaasch! Jag avlider snart! Nu kommer mamma med salva. Det har iaf försvunnit från halsen. tro jag.
Annars är det fiint. Mesta dels. Jag saknar hemma & sommar. Och folk.

Ikväll ska jag basta & se lite hockey. Hoppas jag vinner våran tippning. 140 spänn skulle inte vara illa. Vi säger inte till någon att jag tror på HV vinst. Barn är ju så kinkiga nuförtiden...
Jag hoppas ju ändå på skellefteå kan tilläggas.

Långt och ointressant. Rätta takter det.

N o r r m a n


Kommentarer
Postat av: Bianca

hjärtat längtar..! <3

2010-04-07 @ 18:20:47
URL: http://biancamarquesantunes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0