Paint it in LILA.


hihi.
BUSIT
J
ag målade min mobil med lila glittrigt nagellack. Ja, så går det när man inte gillar plugg :$
Nemen nu börjar jag ändå kunna musiken, och sammhälls provet idag gick tummen upp så jag är nöjd :D

Ikväll ska ja se sista "avsnittet" av sveriges värsta bilförare. Undra vem som blir
värst.
Brukar ni se det? och om ni gör det,
VEM TROR NI DET BLIR SOM BLIR VÄRST?
Själv vet jag inte vem jag tror..:$

I helgen ska jag: 
 Fredag: Gå skola, musik prov sista passet och sen hem tror jag för Cassandra är ju i fjällen så vad ska ja då göra i malå? :] om nån vill va med mig så är jag möjlig till klockan fyra i malå ;)
Lördag: Då ska jag till skellefte med Jennifre, sen ska jag hem äta mat HIHI.
Söndag: Ska jag göra ingenting, för det är vad man ska göra på söndagar.!

Sen är det måndag, å då ska jag sitta som en sne krok på våra icke ergonomiska skolstolar!

Nu känner jag att jag skrev ett ganska långt inlägg. Nu ska jag ställa mig upp från stolen och vandra iväg till mitt rum som ligger på andra sidan väggen.

HOOJ!

-Hultdinar´N-


Hej, detta är min kusin :] Egon heter han!



Kommentarer
Postat av: Ackelina

Sv; okej :)

2010-04-22 @ 18:42:31
URL: http://ackelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0