BORTTAPPAD NYCKEL, då avslutar vi året.


Lyckades vakna den här måndagen också dock en halvtimme försent men shit happens. Slog upp ögonen ordentligt med en dusch, tuggade müsli, kom till skolan i tid & gjort mitt bästa för att bry mig. Upptäckte till allas lycka att kosmos från & med idag tar kort och tuggade mackor ist för leverbiffen Grytan bestämt sig för att återuppliva.. Har även tappat bort nyckeln första gången efter en vecka till klassen var enade om kommentaren "Borde vi spela förvånad?" Det tackar vi för, vi tackar också för att Nina hittade den i vår röda fina soffa.På så vis en helt vanlig måndag! Ikväll ska jag vara duktig & springa osv. Nu hoppar jag studsmatta med Melle. HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0