EFTERSOM KLOCKAN ÄR 21:53 NÄR JAG BÖRJAR

Inlägget får inte en bild bara för att matcha hur tråkig jag är idag.
Ärligt så har jag inget att komma med, även om jag verkligen vill & känner att jag skulle kunna. Det enda som hänt är att jag vågat mig ut på altanen men frös arslet av mig så jag gick in igen och skakade juicen med korken öppen. Inte att rekomendera för den som inte har lust att ligga på golvet och torka multivitamin.. Mitt fucking "m" funkar bara halvt och det irriterar mig en aning. Jag hade kunnat roa mig med att ligga på golvet och bara vara allmänt konstig men innan jag gör det ska jag se hur Nina mår & om Ida pratat med sin mor. Då visste ni allt ni inte ville veta. HEJS :)

Kommentarer
Postat av: Nina

den sexigaste rumpan i Bjurbäcken;) (L)

2010-08-17 @ 14:10:42
URL: http://ninadjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0