femton timmar i bilen


Tjäänaaa bloggen och alla läsare =)
 Nu är jag hemma efter en ynka vecka(?) i göteborg. Kan redan nu säga att, Jag vill tillbaka!
Tiden gick i hundraåttio och jag hade urkul! Lite info om vad vi gjorde där nere kommer häär :

fredag (förra veckan) Vi kom fram till ahlafors cirka halv nio. Åt tacos, praatade och bara myste på. Blev en tidig kväll eftersom att jag vaknade klockan fyra på morgonen och sen sov jag endast två timmar resan ner!

Lördag: Jag tror att det var då vi åkte in till Ale-torg, eller vad det heter. Där köpte jag ett par mjukis braller och inget mer ;)

söndag:
Gjorde vi ingenting förutom att lata oss på dagen innan vi for på middag hos mina kusiners kusiner. Det blev tacos igen då :P Sen på kvällen spelade vi spel.

måndag:Här händer det saker. Steg upp klockan fem, packade in oss i bilen och åkte ungefär 13 mil till ULLARED. Haha, det kan jag lova, där vare nå folk! jag å linnéa traskade runt med  en kundvagn och shoppade kläder. BILLIGT. Jag köpte två par tights, ett par jeans, en kollegetröja, ett linne och en t-shirt. linnet, tightsen och t-shirten kostade ynka 249 kronor! det kallar jag super!

tisdag: drog vi iväg till liseberg. Det var kul, men mina fötter förstörde allt.. Menmen, de va kul så länge de vara.

onsdag: NORDSTAN! Yippie! Där gick mitt kort HÅRT! ;) hah orkar inte berätta vad jag köpte, men massa linnen och ett par jeans.. osv.

torsdag: for vi en sväng på IKEA. Tro ni ja å linnea hade nå roligt? JA. Vi lekte typ där dom hade gjort "kontor" andelning :) hahahah! Snygg, åsså höll vi hand så alla trodde vi va tillsammans :D HIHI

fredag. ÅKTE VI HEM :(:(:((::

jag vill tillbaka.!
-hultdinar´N-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0