If you only knew.


Idag kom jag fram till att våran skoda bil-
Verkligen är omöjlig att köra. Det går inte att backa normalt med den :$

Kort info om att jag tror att det är fel på bilen. Pappa säger att jag gör fel, men si naj!
Matte har lämnat mej ensam kvar i stugan för han skulle till stan. Happ.. har nada å göra. Vill bada men neej, sista veckan man bor här skulle det ju naturligtvis gå å bli kallt!! ( i vattne)

Idag var vi å låna hem nå skor åt mej. Mina flippflopp gick sönder så då hade jag inga kvar. haha inga skor hade jag egentligen inte heller så vi åkte in och hittade ett par skitsnygga reebook! Hon på skoäffarn kom även fram till att jag ska testa ett par inläggsulor i tre månader och se om mina fötter mår bättre. Hoppas på de!

Nu ska jag göra nåt annat! :D

-Hultdinar´N-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0