MALÅ KOMMER DRUNKA I REGN ALLDELES SNART


Med tanke på hur det regnar här om sommrarna skulle det inte vara helt omöjligt att Malå en dag kommer drunka i regn. Annars är regn ganska härligt ibland, inte så att jag skulle byta ut 30 grader & sol mot det dag efter dag men lite härligt. det finns lixom inga måsten när det regnar, världen stannar av ett tag. åtminstonde min, så jag tänkte stanna under täcket hela dagen men Johan tvingade upp mig & då var det lika bra att stressa runt i min nyinköpta och underbart fina tights. Dom var ganska fina ändå sa Johan & det är nästan som 10 poäng kan jag lova. Nu ska jag borsta tänderna och se om elden brinner fortfarande. HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0