SAGAN OM IDAS HÅR.

Ja, jag gjorde det. Utan att berätta för er. MOHJAHAHA!
Men nu tänkte jag visa er, min dramatiska resa genom hårfärgernas land.

Det var en gång en Ida som inte ville ha kvar sin blonda hår färg..


Hon for på ICA å köpte en väldigt röd toning som hon inte trodde skulle passa, å de gjorde den inte heller...

Den färgen är inte tillräckligt röd. Min kamera gör så att bilden förlorar all färg. Håret var knall rött. (rödare än bilden..)
Eftersom att ida skulle kunna visa sej ute nån fler gång i sitt liv var hon och hennes mamma tvugna att göra något åt saken. De åkte till ica och köpte en toning till, färgen var nougat brun. Ida färgade sitt hår en gång till dagen efter och TADAAA..


Ja, det blev ju inte så tokigt i alla fall! Nöjd är jag, och nu ska ja bara hitta en klipptid så ja kan trimma topparna, sen är jag helnöjd! :D

THE END.

-hultdinar´N-


Kommentarer
Postat av: danielle

vill också färga håret! :D

2010-09-02 @ 09:46:34
URL: http://danihjalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0