VIT MÅLARFÄRG.


Uppstekt pannkaka till lunch just efter min frukost som gjorde mig väldigt sugen på de friterade bananerna jag åt en gång i Maj. Det var egentligen mer sirapen jag åt till pannkakan som utlöste suget men whatever typ. Åkte ner till min madre & klippte mig lite så vi hoppas och ber förtillfället att jag slipper jack här & där, det är inte allt för vackert. Sprungit hennes ärenden & rensat ur 2 icakassar med skrot ur lådor på mitt rum. Jag är bra på det där med skrot märkte jag & dålig på att kasta men den här gången proppade jag bara ner det i kassen istället för att cutta mig och lägga tillbak i lådan. Tummen upp
! Egentligen tänkte jag fortsätta rensningen men garderobeen kändes för fin för att slängas & allt annat var kaos som jag samlar engergi till en annan dag. Så nu oledoledoffar jag mellan springa och målaa tavelramar. Synd att förstöra mitt nytvättade hår. Nu ska jag leta vit målarfärg. Borde inte vara allt för svårt med tanke på hallen. Vi ser väl. HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0