2010

Har 2010 varit bra?
he dög.
Höll du några utav dina nyårslöften?
vet inte om ja hade nått..

Tror du 2011 kommer bli lika bra?

om inte bättre :)

Har du förlorat någon kompis detta år?

nej

Vad spenderade du mest pengar på?
kläder

Finns det någonting du ångrar med 2010?

haha att jag köpte den mobilen jag köpte när jag köpte den ;)

Blev du kär i år?
jag blev.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jao.

 

Dog någon som stod dig nära?
tror inte de

Vilka länder besökte du?

ullared

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

ullared

Vad var din största framgång 2010? 
jag har slutat titta under sängen innan jag går och lägger mig :]  

Fick du sparken under 2010?
nejdå

Största misstaget? 
det finns en del.  

Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk jaa skadad vet jag inte. inte med gips och sånt iaf.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, men de dog ut rätt snabbt.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om år 2010?
från och med du!, wakawaka, billionare, calling out osv!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
vetinte

Hur tillbringade du julen?

hos kusinerna med mormor och Åsa.

Favoritprogram på TV?

A A :D

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

nej.

Bästa boken du läste i år?
har just börjat på den. the last song.

Största musikaliska upptäckten?
no comment-

Något du önskade dig och fick?

fjärrutlösare och boken

Något du önskade dig men inte fick?
kläder;) fick dom i pengar kan man säga..

Årets bästa film?
the last song!

 Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
var på skolan och hemma med familjen.

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
he.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

tragiskt. vet inte

Vad fick dig att må bra?

allt bra,

Vilken kändis var du mest sugen på?
none

Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
skippar denna könner jag.
Årets mat:
taco sak på dallas!!

Årets dryck:
Cola.

Årets tidning:
frida.

Årets semester:
gbg-ullared=NICE!!
Årets konsert:
pinsamt, men
jag såg nånting i konsertväg på piteåhavsbad i vintras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0