6 den värsta dagen i mitt liv.

jag har inte tid att skriva här, men jag gör det snabbt!


Den värsta dagen i mitt liv,
eller en av dom var den dagen jag fick reda på att morfar hade dött. Han hade varit sjuk en lång tid innan, mamma hade suttit och vakat på hemmet som han bodde på. ja.. har bodde på hem eftersom han var så sjuk att han inte kunde gå på toa själv eller så, så mormor kunde inte ta hand om honom själv, så han bodde på fyrklövern i malå. Dagen efter att mamma hade suttit hos morfar ringde mormor klockan åtta på morgonen, eftersom att jag halvt socv så hörde jag bara mamma säga "är det så?" och då förstod jag, men jag vet inte vad som hände, för jag kopplade inte just då, utan somnade om.. men mamma väckte mej dirkekt hon lagt på luren och sa att morfar hade somnat in. hon strök mig på kinden, tog bort tåren som rann och kramade om mig. Sedan åkte vi till malå och tog ett sista farväl av honom.

Nu är det snart tre år sedan. tiden har gått snabbt. men jag saknar dej varje dag som går, morfar♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0