alla gör den

Dag 1 Om mig
Dag 2 Mina föräldrar
Dag 3 Varför bloggar jag
Dag 4 Vad är kärlek
Dag 5 Min bästa vän
Dag 6 Den värsta dagen i mitt liv
Dag 7 Mina syskon
Dag 8 Det här hade jag på mig idag
Dag 9 Mina drömmar
Dag 10 Mina rädslor
Dag 11 Det här saknar jag
Dag 12 Vad åt jag idag
Dag 13 Det här upprör mig
Dag 14 Som barn var jag
Dag 15 Mina favoritbloggar och varför jag läser dem
Dag 16 Foton på mig, gamla och nya
Dag 17 Om jag vann mycket pengar
Dag 18 Mina ovanor
Dag 19 Mina bra egenskaper
Dag 20 Mina skolklasser
Dag 21 Min tro
Dag 22 Min humor
Dag 23 Vad som finns närmast mitt hjärta
Dag 24 Min jul

Ja,
jag har ju inte så mycket att skriva om dessa dagar i bloggen, men om jag gör som alla andra och skriver denna lista så är jag ju nästan tvungen att skriva ett inlägg varje dag! (:

Jaja, men jag tar ettan i ett nytt inlägg, annars blir detta rörigt. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0