ÄNTLIGEN!

Nu tar jag mig in på blogg.se!
Det har inte funkat på jättelänge!

Men nu funkar det iaf, men inte som vanligt.. Aja, imorgon så ska jag fara till Cassandra typ klockan ett, vi ska se hockey. A-pojkarna spela :) Hoppas dom vinner! Sen så ska jag stanna hos henne, för mamma och pappa ska på kalas. Och det ska typ Carola också, så då kanske vi skulle passa Elliot och Melvin, men jag vet inte hur det blir.

Nu sitter jag och lyssnar på musik på spotify, jag har plockat några låtar från Annas spelningslista, :)
Riktigt braiga är dom!

Sen så kan jag ju passa på att berätta att jag är enormt längtande till den 19:e 20:e och 21:a februari!
Fredag den 19:e så kommer Vickan, Matthias och Oskar upp! Så då ska vi snusa bebis och träffa dom :) Och de andra två dagarna så ska vi dra till piteå och bada och bo på hotell.! Så jag längta :)

Nu varte ganska långt inlägg, men jag har ju inte blogga på fleradagar ;)

Puss!
//Hultdinar´N!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0