BÅDA TVÅ ÄR VI.


Det är vi, Ida har ätit grön pizza på Ica och snart ee det min tur med hamburgare. FInt. Barnvakter i en kvart sen . Jag har ont i huvudet. Alla är sur på mig. Kuligt juligt. NU får Ida fantisera vidare..

jaa... Ida här. Idag har det varit en lång och seg dag. Men vi fick iaf sluta en kvart tidigare =) menmen, imorgon slutar vi halv två, DET ÄR NICE!
och när jag och min lallasyster har kommit hem från skolan så ska jag, hon och mamma fara till våra grannar, för dom har fått en bebis =) förfemmånadersen,menbättresentänaldrig..

och nu så har jag slut på fantasi.

puss!

 


Kommentarer
Postat av: A.C

hallo:)



Sovit gott?:D

det är kväll här. har nyss kommit hem:D va ute och åt på restaurang:D hehe..^^

Helt mätt.. svinkallt idag i Kina:( Uff~~

Vad händer hs dig då?



Jag tror jag ska sova snart:p hehe..dt e sju timmars skillnade mellan sverige o Kina..:) Kram

2010-02-17 @ 13:51:35
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: FOTORUM -

haha jo de ska jag ;)

2010-02-17 @ 18:41:12
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0